Good Bye ~ Gate 21 - Serj Tankian


Good Bye - Gate 21



The love that you bring
You bring me alone
The pain that you give
Gives me a home

Do you want to stay by my side
Do you want me to turn and hide
We are disappearing inside
Seeing pictures of our goodbyes

But we, we believe
That our love will survive
The pain that you bring
It brings me all alone

Do you love me
Do you hate me
Do you wanna believe me
Do you think that you don't need me
Do you wanna deceive me
I can't think that it's all over
Don't wanna forget
I can't take the disappointment
That I wanna repress you're

Goodbye, goodbye
The design we broke the mold
The dreams when you see
That goodbyes aren't for long

Please follow me
To the borders of destiny
I don't wanna break from your side
The falling ground screams goodbye

Please follow me
To the borders of destiny
I don't wanna break from your side
The falling ground screams goodbye

Goodbye, goodbye
The design we broke the mold
The dreams when you see
That goodbyes aren't for long

Adiós - Puerta 21

El amor que traes
me traes solo
El dolor que me das
Me da un hogar
Quieres quedarte a mi lado
Quieres que regrese y me esconda
Estamos desapareciendo por dentro
Viendo imágenes de nuestras despedidas

Pero nosotros, nosotros creemos
Que nuestro amor sobrevivirá
El dolor que traes
me trae sólo

Me amas
Me odias
Quieres creerme
Piensas que no me necesitas
Quieres engañarme
No puedo pensar que todo se ha acabado
No quiero olvidar
No puedo soportar la decepción
que quiero reprimir tus

Adiós, adiós
El diseño, rompimos el molde
Los sueños cuando ves
Las despedidas no duran mucho

Por favor sígueme
a las fronteras del destino
No quiero separarme de tu lado
El suelo resquebrajándose grita adiós

Por favor sígueme
a las fronteras del destino
No quiero separarme de tu lado
El suelo resquebrajándose grita adiós

Adiós, adiós
El diseño, rompimos el molde
Los sueños cuando ves
Las despedidas no duran mucho

0 comentarios: